Dryg tillvaro.

Hatar att bara gå och vänta. Vilket är precis vad jag gör nu. Fick mail från han i Norge om att det var lite problem men att dom försökte lösa det och att han skulle åka ner till arbetsplatsen för att se vad han kunde göra. Han hoppades kunna lämna vidare information senast på fredag. Och han på jobbet här i Sverige får jag inte tag på längre och han har inte ringt upp. Så det känns bara som att jag står här och trampar medans jag väntar på att något ska röra på sig i rätt jävla riktning. Blir bara trött på det.

Ikväll ska jag träna med Jonas iaf. Ska bli riktigt gött även om jag vet att jag kommer vara slut i axlarna och armarna när vi är klara. Det är helt sjukt vad lätt det är att träna när man har någon att träna med. Hade jag inte haft det hade jag ju aldrig kommit iväg till gymmet två gånger i veckan.

Funderar på om man kanske skulle ringa till Bub och kolla om han ville dricka lite kaffe och prata skit idag. Senast jag var där och vi pratade om vart man kan få tag i mycket pengar som svetsare så kom vi på att det är nog Afrika med närhet som gäller. Oljeplattformer i mellanöstern och sådant. För man skulle förmodligen få ett risktilläg som är ett par gånger en normal svensk lön.. Men sen finns det ju en anledning till det också. Är väll inte så kul att jobba mitt i en krigszon och riskera att bli kidnappad eller dödad. Men det skulle ge MYCKET pengar! XD



Har precis suttit och pratat i telefonen med Tim i över en timme. Om hur korkade dom är på csn och allt sådant. Funderar på att läsa styra upp det enda betyget jag saknar på en eller två veckor. Inte så jobbigt att läsa på distans. Speciellt inte när jag säkert kan fråga snällt och ha tre personers papper till hjälp förutom den lilla högen jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0