Helg i Sunne

Åkte till Sunne i helgen med Elin. Min familj har ett torp ute i skogen där. Så vi åkte upp till Sunne på lördag förmiddag och åkte skidor/sbowboard och sen åkte vi till torpet och var där till söndag eftermiddag. På lördagen var vi båda ganska slitna. Var ett tag sedan nån av oss åkte skidor/snowboard.  Men det var en mycket trevlig helg.

Pratde precis med If Metall. Kollade upp traktamente och så för jobbet i Norge. Får jag trakt så får jag 774 kr för varje dag jag ligger ute... Skulle ju inte vara fel kanske. Med tanke på att lönen blir något högre då..

Har ringt till en för att kolla om han hade tid att kolla på mina svetsar och så men fick  inte tag på honom och han har inte ringt upp. Så vi får se vad det blir av det. Ärligt talat vet jag inte vilket av jobben jag är sugen på. Men Norge skulle ju ge mer pengar om vi säger så. Och det lockar ju lite. Annat kan jag ju inte påstå. Speciellt inte om jag kanske kan få igenom att jag ska ha 774 kr/dag extra.

Just ja. Hon som tog över Pepsy som jag var akuthem åt ringde natten till lördag kl halv 1 typ. Pepsy hade tydligen bitit henne när hon hade plockat tandsten och hon kunde därför inte ha kvar honom. Och ville bli av med honom på morgonen på lördagen. Vem plockar tandesten på en hud dom inte har haft i en vecka ens vid den tiden på dygnet till att börja med?

Nu ska jag fixa mat tror jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tyckte också att det var en mycket trevlig helg!

Kan förstå att det inte vore fel med en sådan lön..

Ja du vissa människor är inte helt normala och man fundar på hur de är funtade.

2009-02-23 @ 18:10:18
URL: http://elinkallgren87.blogg.se/
Postat av: Sara

Det lät som en trevlig helg :-)



Ja människan med Pepsy funderar vi alla på. Varför plocka tandsten vid den tiden på dygnet? Varför göra det när man bara har haft hunden en vecka? Varför ringa och väcka folk som sover så sent om dom ändå inte kan göra något?



Ja ja, det löste sig iaf :-)

2009-02-23 @ 20:13:23
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0