Vad blir det?

I eftermiddags ringde det en nisse från Norge och undrade när jag kunde börja om det blev aktuellt. Han frågade om han fick skicka in min licens till företaget så dom fick fundera på det och om dom sen vill att jag ska komma dit blir det kul. För då ska dom ha dit mig innom två dagar. Och jag måste förmodligen åka till Stockholm och sen därifrån med flyg till något annat ställe och sedan vidare dit jag ska för jag utgår från att det inte går flyg direkt dit jag ska..

Vi får se om dom ringer i helgen och har panik och vill ha dit mig på måndag. I sådana fall blir det lite körigt..


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det kan bli lite körigt om de ringer till helgen... Hoppas inte att de gör det för jag vill gärna vara med dig i helgen och åka skidor! Puss

2009-02-20 @ 21:04:07
URL: http://elinkallgren87.blogg.se/
Postat av: Sara

Jeeeej! Per har skaffat blogg :-)

2009-02-22 @ 11:58:00
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0