För jag kanske kan få ut något av det.

Vem vet?

Idag har jag varit ytterst oproduktiv. Har bara suttit framför datorn. Skulle ha varit och svetsat på ett företag idag igen men han som äger stället hade inte tid idag och inte imorgon heller för den delen. Så vi skölle höras nästa vecka. Då hade jag ingen lust att vara duktig och göra något vettigt längre.

Sen fick jag ett mail från dom i Norge också. Jag skulle skicka kopior på licensen och allt sådant så att dom avgöra om jag ska få komma och provsvetsa. Vet inte ens vad fan det är jag ska få provsvetsa om det blir av. Vilket skulle vara lite kul så man kan förbereda sig mentalt om inte annat och försöka minnas hur man skulle bära sig åt.

Kollade på den sämsta filmen jag har sett på länge förut. The Mutant Chronicles, den var inte ens lite dålig.. Den var sjukt dålig. Slutade med att jag satt och spelade kort medans jag såg den. (Hade bestämt mig för att se hela, därför jag inte stängde av..)

Men nu ska jag försöka motivera mig till att laga lite mat så kroppen får någon näring att jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0