Bajs?

Jag har för närvarande jobb här i Karlstad.. Men det är ett jävla skitjobb! Är på reningsverket inne i stan och renoverar bassänger. Sådana som det är "slam" i, aka gammalt bajs.

Jag tycker det är skönt att vara hemma och jobba men jag upptäcker att jag tycker sämre och sämre om att jobba för min arbetsgivare. Tycker inte om det här med att vara projektanställd, känns så osäkert och jag är mycket säker på att jag kommer sitta där utan jobb i vinter. Måste försöka göra något för att få en något så när långsiktig lösning på detta.
Är glad om jag har jobb efter augusti just nu.. Och om jag får jobb som något annat än svetsare är mina licenser värdelösa efter ett halvår.

Har massa problem med bilen dessutom. Den låter skumt. Och det jag har haft in den på service och fixat bromsat så just nu har jag pungat ut 8 papp drygt. Kul att ha bil. Och jag kommer kanske få lägga ut mer snart.

Ska man se till livets ljusare sidor så finns dom också.
Har en underbar flickvän bland annat.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så jättemycket! Du är också underbar! Jag håller tummarna för dig och hoppas att det löser sig både med bilen och med jobb. Puss

2009-07-02 @ 14:59:30
URL: http://elinkallgren87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0