Var ett tag sedan

Borde kanske skriva här igen. Har inte orkat motivera mig till det bara.

Har varit på ett företag hela veckan och svetsat nu. Hade aldrig svetsat det som jag övar på förut så det var spännande att få prova. Efter 4 dagar går det riktigt bra och jag har snart full koll på det. Hoppas verkligen det kan leda till jobb! Verkar som det iaf med tanke på att han pratar om att skicka ner mig till Göteborg för att lägga prov.

Fick mail angående jobbet i Norge också. Dom ville inte anställa någon svetsare hade dom kommit fram till. Lagomt roliga nissar.

Fick spatt igår och storstädade. Dammade, dammsög och våttorkade lägenheten samt sorterade massa saker. Min lägenhet är ju inte så stor men detta tog ändå ett par timmar. Det behövdes verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland har man inte motivation alls att skriva..



Kul! Skönt att komma igång igen, hoppas du får göra prov i Göteborg :)



Du kan ju komma hit och städa om du vill :P

2009-03-13 @ 11:54:26
Postat av: Sara

Mitt namn försvann från inlägget :(

2009-03-13 @ 11:54:58
URL: http://bringingsexyback.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad tråkigt med Norge. Det är ju stabilt att komma på det nu när de har flera stycken som tror och hoppas på att få jobba hos dem... Hoppas att det går bättre med anzo.



Duktig du är som har städat så.

2009-03-13 @ 12:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0